Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος

Εισάγετε τα προιόντα που θέλετε στο καλάθι αγορών και προχωρήστε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης είτε ως επισκέπτης. Αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης, που σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στο σύστημα του bestwines.gr.

Τηλεφωνικώς

Καλέστε μας στο τηλέφωνο 24940 23936, Δευτέρα έως Κυριακή, 9:00 – 21:00.

Μέσω email

Στείλτε μας email στο info@bestwines.gr.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας μου;

Πληρωμή με πιστωτική, προπληρωμένη ή χρεωστική κάρτα

Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa ή MasterCard, προπληρωμένη κάρτα Visa ή MasterCard ή χρεωστική κάρτα Visa, MasterCard ή Maestro, οποιασδήποτε τράπεζας, μπορείτε εύκολα, άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια να πληρώσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας με την πιστωτική σας κάρτα. Το bestwines.gr συνεργάζεται με την τράπεζα Πειραιώς για την διαδικασία πληρωμής μέσω πιστωτικών καρτών, ώστε να σας παρέχει ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον (SSL 128 Bit, VeriSign Secured) για τις συναλλαγές σας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μεταφέρονται κρυπτογραφημμένα απευθείας προς την τράπεζα, χωρίς να γνωστοποιούνται ή να αποθηκεύονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε, επίσης, να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς του bestwines.gr, αναφέροντας στα σχόλια το ονοματεπώνυμο και τον κωδικό της παραγγελίας σας.

Τράπεζα Πειραιώς

Αρ. Λογαριασμού: 5614090621706
IBAN: GR5201726140005614090621706
Όνομα: Παρασκευή Παπαλιάγκα

Alpha Bank

Αρ. Λογαριασμού: 206002101017651
IBAN: GR9301402060206002101017651
Όνομα: Παρασκευή Παπαλιάγκα

Εθνική Τράπεζα

Αρ. Λογαριασμού: 30174874286
IBAN: GR0301103010000030174874286
Όνομα: Παρασκευή Παπαλιάγκα

Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μετά την κατάθεση των χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 24940 23936 για να μας γνωστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η κατάθεση των χρημάτων, ή στείλτε μας email στο info@bestwines.gr.

Στην περίπτωση εμβάσματος από άλλη τράπεζα, είναι απαραίτητο να μας στείλετε μέσω email το αποδεικτικό της κατάθεσης (από την τράπεζα ή από το web-banking), διαφορετικά η διαδικασία επιβεβαίωσης της παραγγελίας μπορεί να διαρκέσει από 1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την πολιτική εμβασμάτων της τράπεζας.

H παραγγελία θα αρχίσει να εκτελείται αμέσως μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσής των χρημάτων. Εάν δεν επιβεβαιωθεί η κατάθεση μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, η παραγγελία αυτομάτως ακυρώνεται.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής της παραγγελίας μου;

Αποστολή με Courier στον χώρο σας

Η εταιρία μας συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier, προκειμένου να διασφαλίσει την άμεση παράδοση των προϊόντων σας, σε όλη την Ελλάδα. Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραγγελία σας, εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη μας.

Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών

Για παραγγελίες μεγάλου όγκου και βάρους, συνήθως σας συμφέρει από θέμα κόστους να γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας με πρακτορείο μεταφορών.

Παράδοση στη Λάρισα

Παραδίδουμε στην ευρύτερη περιοχή της Λάρισας, κατόπιν συνεννόησης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμβουλευτείτε την ενότητα “Αποστολές & Μεταφορικά“.

 

Ποιο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;

Το κόστος αποστολής καθορίζεται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας και από τη διεύθυνση παράδοσης. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να δείτε το κόστος της παραγγελίας σας μέσω της επιλογής “Υπολογισμός κόστους αποστολής” που θα βρείτε διαθέσιμη στη σελίδα του καλαθιού των αγορών σας, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ενότητα “Αποστολές & Μεταφορικά“.

Η παραγγελία μου καθυστέρησε.

Εάν η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει πέραν των προβλεπόμενων χρόνων παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε το καλύτερο για την εξυπηρέτησή σας.Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις των παραδόσεων των παραγγελθέντων προϊόντων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της ή συνιστούν γεγονότα ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, κλπ.

Το δέμα χάθηκε.

Σε περίπτωση απώλειας δέματος, το bestwines.gr θα ξαναστείλει την παραγγελία χωρίς καμία επιβάρυνση από μέρους σας.

Επιστροφές Προϊόντων

Έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία μου.

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης. Παρακαλείστε να κάνετε έναν γρήγορο έλεγχο κατά την παραλαβή ότι τα είδη και οι ποσότητες είναι εντάξει.

Αν υπάρχει κάποιο λάθος στην παραγγελία, π.χ. λείπει κάποιο προϊόν ή λάβατε κάποιο άλλο που δεν παραγγείλατε, επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς εντός 5 ημερών για να σας αποστείλουμε άμεσα και χωρίς επιβάρυνση το προϊόν που δεν λάβατε ή να συνεννοηθούμε για την αντικατάσταση του λανθασμένου προϊόντος.

Παρέλαβα κάποιο προϊόν σπασμένο ή κάποιο κρασί χαλασμένο.

Τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί το bestwines.gr επιλέγονται προσεκτικά και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή του προμηθευτή μας. Τα προϊόντα τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης.

Παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας ώστε τα προϊόντα που προωθούμε να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς, τις περισσότερες φορές, τη δική μας υπαιτιότητα.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μέσα σε 10 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Καλέστε μας και ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Θα πρέπει να μας επιστρέψετε το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Δεν υπάρχει χρέωση για την επιστροφή του χαλασμένου προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνει μετά την παραλαβή του χαλασμένου προϊόντος.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Φυσικά και μπορείτε.

Παραγγελία που δεν έχει σταλεί

Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε μια παραγγελία που δεν έχει αποσταλεί ακόμα, ειδοποιήστε μας άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε κατευθείαν, χωρίς καμία χρέωση.

Παραγγελία που έχει σταλεί, αλλά δεν έχει παραληφθεί

Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί, αλλά δεν την έχετε λάβει, ειδοποιήστε μας άμεσα τηλεφωνικώς ώστε να τη διορθώσουμε ή να την ακυρώσουμε. Θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.

Παραγγελία που έχει παραληφθεί

Αν η παραγγελία έχει παραληφθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς μέσα σε 5 μέρες ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή των προϊόντων. Θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορούμε είτε να κάνουμε αλλαγή στα προϊόντα που παραγγείλατε, είτε να σας επιστρέψουμε την αξία τους. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με αυτή που τα παραλάβατε μαζί με τα συνοδευτικά τους (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Μπορούν, επίσης, να γίνουν επιστροφές για περιπτώσεις φθοράς στην συσκευασία του μπουκαλιού ή του κουτιού του κατά την αποστολή, χωρίς να επηρεάζεται το προϊόν αυτό κάθε αυτό. Θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.

Παραγγελία με δωρεάν μεταφορικά

Σε περίπτωση επιστροφής ή ακύρωσης παραγγελίας με δωρεάν μεταφορικά,  θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής που χρεώνει την εταιρία μας η μεταφορική εταιρία.

Είμαι άνω των 18 ετών